donderdag 26 november 2009

It's money honey

Denise krijgt niks voor Sinterklaas. Nu ga je je misschien afvragen waarom.. Nou, 't zit zo: ik weet niets om te vragen! Dat is toch raahaarrr. Heb ik dan alles al? Nee, ik heb niet alles. Maar ik ben wel tevreden met de spullen die ik heb. Ik heb niks écht nodig. Natuurlijk zou ik wel even lekker los willen gaan in de Zara of H&M, maar daar heb ik kleedgeld voor. Ik ben vandaag de stad in gegaan in Zwolle en nog in Dronten, maar er was niks dat ik héél graag zou willen hebben. Hebben jullie wel ellenlange verlanglijstjes? Wat gaan jullie vragen?


Rihanna - Cold case love

12 opmerkingen:

  1. hoe krijg jij je pagina zo ras?
    Ik moet mn foto's altijd verkleinen ..
    is daar een code voor ofzo? $
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij doen er helaas niet aan.. Cold case love is trouwens super (:! Ohja wanneer plaats je weereens outfitfoto's? Krijg altijd veel inspiratie van je, zoals van je blog op imonline.nl/vintageclash :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige foto! Super bewerkt =)
    Ik heb wel een aantal dingetjes gevraagt, maar ook geen dingen die ik EXTREEM hard nodig heb! 'leuk voor de heb' noemen ze dat hier haha!
    Een muts, een hele felle lipstick en nog een aantal kleine dingetjes. Niet echt bijzonder dus!

    Krijg ik weer een keer een reactie van je terug, zou ik erg op prijs stellen? =)

    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zelf weet ik het ook niet zo goed.
    ik denk cd's, een geurtje en leuke blikjes voor op mijn kamer (:

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hmm. mascara - felle of juist grijze nagellak - vanillië luchtje. gewoon, hebbedingetjes xD
    Ohoh, voor de "grote" sinterklaas, wil ik een gitaar =D Maar dan help ik meebetalen enzo ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey meis,
    Hahaha leuk berichtje in me gastenboek!
    Het is/was niet verplicht om een berichtje terug te schrijven, elke keer als ik op jouw blog reageer =) Maar zou het wel super leuk vinden, dankjewel!

    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik heb ook niks gevraagd .. :) we hebben wel lootjes getrokken, dus ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. haha, ik heb precies hetzelfde. Ik weet ook niet wat ik moet vragen en het is al over een week sinterklaas!:S:D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ik ga vragen? Hmm..
    Een spel voor de wii?
    Een nieuwe ring, omdat mijn oude is gejat?
    Een grijze sjaal?

    Zoiets ;)
    Maar ik zie het wel.

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik weet ook niet echt wat ik moet vragen.. Ik denk nagellak, sieraden en tsja... Verder weet ik het ook niet echt meer. :')

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mint groene nagellak, een Moi Meme Moite jurkje, dvd's en cd's, een macaron ring, manga, oorbellen van Sweet&Co en ik kan zo nog heel lang door gaan :D maar wij vieren jammer genoeg geen sinterklaas :(

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik heb onder andere gevraagd:
    papilotten
    nagellak
    concealer (was op)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.