dinsdag 26 oktober 2010

Stripes

Hai! Vandaag gingen we winkelen in Almere. We waren bijna bij de parkeergarage, maar toen reed mijn moeder verkeerd en belandden we op de busbaan. Gelukkig kwamen we er na een poosje wel weer. Bij de H&M heb ik een geruit blousje gekocht en een zwarte lange trui die je met een legging kan dragen en bij de Six heb ik twee paar oorbellen gekocht. Daarna gingen we even wat eten bij de Bakker Bart. Daarna heb ik alleen nog maar een maillot gekocht, ik kon niks meer vinden. Ik kwam ook nog twee meisjes uit mijn stageklas tegen! Hieronder een foto van de cardigan die ik in Utrecht heb gekocht. De rest komt later.

18 opmerkingen:

  1. wow is dat jou tuin? :O leuke outfit <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw meid echt heel erg mooi!
    x amber

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super mooie outfit!
    die cardigan is echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind die schoenen zoo leuk =D
    Leuk shoppen! En dat op de busbaan had ik ook al eens meegemaakt ook met mijn moeder haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk!
    almere lijkt me echt heel leuk om te winkelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ Donia: Ja, je ziet een gedeelte van de achtertuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Denise echt een hele mooie achtertuin! x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die schoenen, zijn gewoon TE gek <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die schoenen vind ik nog steeds super!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.