maandag 12 december 2011

Trend: blouse + trui

Eíndelijk heb ik eens het gevoel dat ik echt iets verder ben gekomen met mijn leervraag. Ja, met mijn competentiegevoel zit het wel goed vandaag. Volgens mij heb ik wel 5 á 6 uur informatie gelezen, zitten takkelen en bronnen volgens de APA-richtlijnen opgesteld. En nu ben ik ongeveer 7 A4-tjes verder. Go me.

Gisteravond ben ik bezig geweest met een collage met een van deze leukste trends deze herfst/winter, namelijk de blouse + trui. Mijn favoriete bloggers doen hier gezellig aan mee en dat geeft mij - en misschien jullie ook - véél inspiratie. Doen jullie mee aan deze trend en heb je favorieten? Als ik moet kiezen ga ik voor 2, 9 en 10.

Vinden jullie het leuk als ik vaker zo'n collage maak?



1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15.

38 opmerkingen:

  1. Leuk! mits het goed gecombineerd wordt anders wordt het al snel 'oudelijk'.. vind 11 het mooiste! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het ook een erg leuke trend!
    Zelf draag ik ook wel eens een blouse onder een trui, maar ik wil nog graag een witte blouse aangezien ik nu alleen een geruite en een gestreepte heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Like it! Ik vind die derde erg leuk! :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het ook erg leuke trend, ik draag het zelf ook regelmatig :) xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn favoriet is 8!
    Moet alleen nog een paar leuke truien vinden :-)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. + Ik vind het wel leuk als je zo collages maakt :D
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, dankje! Je spreekt het ongv. uit als 'toe tjee'. :P

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja zou leuk zijn als je zoiets vaker doet hihi !
    Ik vind 3, 12 & 14 het leukste !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke trend, vind ze allemaal wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aah, dit ziet er echt zo leuk uit! Ik ben al een tijd opzoek naar een oversized trui..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het een hele leuke trend. Helaas kan ik maar niet de juiste trui vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het wel een leuke trend, natuurlijk heb ik zelf ook een trui en een blouse. Ik heb het wel eens samen gedragen maar het is niet echt de perfecte blouse helaas :( Ben benieuwd hoe die jouw staat!
    En ja, zo'n collage is fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind ze allemaal super tof! Zelf draag ik het ook graag. Leuke collage :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. leuk mij 2, 9 en 14.. :) Leuke post! xoox

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit is zo'n leuke trend! Het is weer eens wat anders, maar oh zo mooi. Ik vind je collage ook erg goed gelukt, prachtig zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. I like!
    Moet zelf alleen nog steeds een goeie witte blouse vinden.. waarom zijn die onvindbaar ~.~

    Cotton Candy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nummer 1 vind ik ook wel erg leuk, alleen lijkt het me zo koud alleen met panty en/of een kort broekje erop. Dan toch maar een jeans eronder ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind dit echt een superleuke trend! En een hele leuke collage, vaker doen zou ik zeggen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele leuke collage, vind vooral nummer 1 en 7 leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Inspirerend!
    2,6,8 en 13 zijn mijn favorietjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super leuk die trend, ik heb zelf een wit blouseje en een blauwe trui, ook maar eens gaan combineren! :) Zo'n collage moet je zeker vaker maken, en dan vooral met andere trends, echt leuk! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind het echt een super leuke trend !!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ah ja vind ik een leuk idee!
    Ziet er goed uit allemaal (:

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Welk merk voor een witte blouse zijn mooi voor onder een trui?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat maakt niks uit als je het mij vraagt! Je ziet toch bijna niets van de blouse ;).

      Verwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.