donderdag 3 mei 2012

Brief nummer 2

Gisteren heb ik mijn tweede brief voor Nicole gemaakt. Ik heb meteen het stripboek gebruikt dat ik gisteren kocht. Ik heb de pink panter meerdere keren terug laten komen zoals je ziet. Ik ben ook nog weer bezig geweest met mijn kamer. Soms kan me dat zo frustreren. Dan weet ik gewoon niet wat ik waar neer moet zetten. Nu is een hoekje af en moet de rest nog. Misschien volgen er binnenkort wel weer foto's. Straks lekker op de bank voor Shopping queens, Hotter than my daughter en Echte meisjes op zoek naar zichzelf.

Inna - Ok (Play & Win) (luister)

25 opmerkingen:

  1. Je hebt me niet eens gewaarschuwd dat ik niet mocht kijken haha. Achja, mij kennende had ik het dan toch gedaan. Maarrrrr, wat ziet het er weer leuk uit! Kan niet wachten totdat ik het in mijn handen mag hebben :)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het echt weer heel leuk er uit zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig leuk pakketje naar Nicole! En van Nicole krijg je altijd iets leuks terug ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk!

    xoxo 2NDtheytalk.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er heel erg leuk uit! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ahh super creatief weer meid!
    super gaaf
    leuk!

    New outfit post - Back to stay
    www.mirfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk gedaan, vooral leuk met de pink panther :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt leuk gedaan, overal komt weer de pink panther in terug! Ben benieuwd naar de foto's van je kamer! :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oeh, Pink panther! Ziet er leuk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ah weeral superleuk, lijkt me echt geweldig om in de bus te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ahh, supervet!
    Heb je nog mensen over voor je post-project.
    Want ik wil ook wel eens schrijven ! :D
    Helaas zit iedereen vol :(
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jammer dat je al vol zit, hopelijk vind ik snel iemand anders! :Dxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zou nu heel graag Nicole zijn in ieder geval :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik vraag me elke keer af wat voor camera jij hebt. hij maakt zulke scherpe foto's! echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leeuk! Ik wil ook graag zoiets gaan doen, jammer dat Nicole nu vol zit door haar examens!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.