zaterdag 20 oktober 2012

Outfit

En de vakantie begint.. met een outfitpost :). Deze keer heb ik mijn zusje lief aangekeken. Danku, danku. Ik draag de trui die ik voor een prikkie bij de kringloop kocht. Het is zo'n grappig ding. Ik denk dat ik deze verdere dag besteed met mijn laptop en een boek.

Oh, en dit is zo geweldig. Mijn vader is aan het zoeken naar een huisje in/bij Parijs voor in de voorjaarsvakantie! Ik wachtte daar al zo lang op. Drie jaar geleden was het Berlijn, het jaar daarna Londen en vorig jaar Denemarken (en twee daagjes Kopenhagen). Dus Parijs lijkt me een logische keuze, hihi..

Trui - kringloop, broek, schoenen, ketting, ring, nagellak - H&M, riempje - Nice Price

49 opmerkingen:

  1. Ah héérlijk je trui! Lijkt me zo lekker warm!

    www.fashiable.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke outfit! Je bent een knappe meid! ♥ liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit! &inderdaad, je trui lijkt me heerlijk warm!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geinige trui inderdaad! Mooi gecombineerd ook met de ketting :)

    XX red--sonja.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige foto's , daar op de weg met bladeren :D
    Toffe outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super outfit! De trui zit er hééérlijk uit. Ik heb wel wat truien, maar niet zo'n mooie. Ik ga er ook zo 1 op mijn wishlist zetten. Mooie foto's!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke foto's! De trui lijkt me echt heerlijk, haha. En Parijs, hoe tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke outfit! Op welke stand heb je je camera gezet haha? (:
    Oh en Parijs is prachtig, helaas ben ik daar pas 1 keer geweest :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zet hem zowat altijd op Av. En het diafragma had ik ongeveer op 3.2 of zo.

      Verwijderen
  9. aaah it`s so fluffy i`m gonna die! Wat een prachtige outfit en wat zie je er weer mooi uit!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke outfit! En wat een prachtige foto's :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Welke lens gebruik je voor je foto's ?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke trui, staat je super leuk! En wat zit je haar mooi op deze foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die trui wil ik ook!

    xoxo
    xfashionmeep.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die trui lijkt me echt fijn zitten! Parijs is zo mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heerlijk he vakantie? Ik had deze week vakantie (:
    Erg leuke trui heb je aan!

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat soort truien/shirts had ik vroeger ook altijd, haha, grappig! Ik vind de kleuren je prachtig staan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De trui is geweldig, meer dan geweldig! Staat je ook zo leuk + op de foto! YA YEA! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Die trui is echt zo geweldig!! Staat leuk met je ketting.

    Hopelijk komt het huisje bij Parijs inorde,vorig jaar op dit moment moest ik nog een weekje wachten en vertrok ik dan naar Parijs... Ik wil zoooo graag terug!

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je trui lijkt me zo heerlijk zacht! Mooie foto's heb je weer! Fijne vakakantie :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke trui en ook leuk gecombineerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ah alweer een superleuke post/outfit! Ik volg jouw blog nu echt al voor meer dan 2 jaar denk ik.. En nu officieel sinds ik ook blogger heb yes! Haha xo Sarah @ The Indie Fox

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw, die trui is echt geweldig!!! Altijd als ik logjes zie met leuke Kringloopspulletjes, wil ik ook naar de Kringloop, maar als ik er dan ben zie ik eigenlijk nooit wat haha.
    En Parijs is echt zo'n mooie stad, dus alvast veel plezier! :)

    Liefs, Annabel
    http://annabelhappylifetime.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  23. gave outfit, en wat een leuke trui!
    liefsx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ah ik vind je trui echt heel erg leuk Denise,
    mooie foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige herfstfoto's zeg en gave outfit. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw wat een mooie trui, hele mooie foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een superleuke trui!
    Echt een leuke combinatie met die bruine accenten van je riem en schoenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Echt super leuk! En Parijs is geweldig :D

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Erg leuke outfit! Die trui lijkt me heerlijk warm :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik hou van je trui! en die ketting is ook heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Supermooie foto's, wauw! Ik vind je schoenen ook zo leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Je outfit is prachtig en de foto's zijn ook mooi <3

    BeantwoordenVerwijderen
  33. De trui is zo mooi! Wil ik ooook.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hele leuke outfit! Ook mooie foto's trouwens! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Die trui is gaaaf! Leuke outfit ook verder, mooie foto's ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Erg leuke outfit!

    Bedankt voor je reactie, maar hoezo mag je geen kaarsje branden dan?

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Mooie fotos! ik ben ook opzoek naar zon trui maar dan in het zwart of lichtroze

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Prachtige foto's, je ziet er heel mooi uit!
    XX, Eva Floor

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.