zondag 11 november 2012

Outfit

Gistermiddag kwam Esmée naar mij om samen met mij foto's te maken en iets meer over haar camera te weten te komen. Het bleek dat ze de verkeerde instellingen had, waardoor haar foto's te 'geel' werden. Maar dat hebben we dus opgelost! Daarna hebben we foto's gemaakt, maar helaas miezerde het. Toch zijn we gewoon diehard foto's gaan maken, haha. Ik moest me haasten om daarna op mijn werk te komen. 's Avonds spraken Lisa, Esmée en ik af in de Rede en hebben we gezellig gekletst en wat gedronken. Ik kreeg alleen heel erg buikpijn en ben toen thuisgebracht. Het was in ieder geval heel gezellig.

T-shirt - C&A, blazer, schoenen - H&M, tregging - Crush, oorbellen - I am, ring - Six

58 opmerkingen:

  1. Hele leuke outfit! je broek is echt leuuk! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aah, ik hou van de combinatie beige met bordeaux! En je oorbellen ook heerlijk kleurtje!

    XX red--sonja.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke outfit en mooie foto's! Die broek is erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's en leuke outfit!!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow die-hards zijn jullie zeg, in de regen!
    Maar wel prachtige foto's! (En een leuke outfit.)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige foto's! En een leuke outfit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat het een leuke dag was, vervelend dat je buikpijn kreeg. Mooie outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke outfit! De combinatie's zijn ook heel gaaf! Dat rood met geel!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik vind de kleur van je broek zo prachtig! :3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ah je ziet er heel leuk uit. En de foto's zijn ondanks het vieze weer nog hartstikke mooi gelukt!
    Wel vervelend dat je zo'n buikpijn kreeg! :( X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuke kleur blazer staat heel mooi bij je broek! XO

    p.s. op mijn blog valt €25,- shop tegoed te winnen! klik hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke outfit! Hihi, je ziet de miezerdruppeltjes op je haar, diehard!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuke foto's en ik ben fan van je outfit! Vooral je broek vind ik errrrg leuk, mooi kleurtje!

    PS. Doe je al mee met de 4 giveaways op mijn blog? Je kunt washitape, stempels, een Oktoberdotssetje en stickers winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt jou outfits zijn altijd zooooo leuk hé omg.!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mooie outfit,
    staat je goed!
    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
  16. suuper leuke outfit! Ik ben echt helemaal fan van die kleur van je broek. Erg mooi :)

    Lots of love, Lisette

    lisettemaria.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige outfit, weer erg leuk gecombineerd! Vind je jasje en je ring heel erg leuk!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een super leuke outfit! mooi dat je nagels matchen met de oorbellen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie foto's! Vind de outfit super leuk :D.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie foto's en outfit! En dat die hard in de regen..
    Ik vind je broek heel leuk!

    xoxo The Daily Fashion Drug

    BeantwoordenVerwijderen
  21. MOOOIE FOTO'S:)
    X Anonieme Es

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat grappig, ik heb zonet een post over een bordeauxrode broek gemaakt, die jij geweldig weet te combineren! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie outfit! xo

    http://nadjeahuizer.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw denise. Ik vind je kleding stijl altijd zo mooi! WAUW.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Superleuke outfit! De kleuren van je broek en schoenen zijn echt heel mooi bij elkaar :)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuke blog heb je!! Ik ben sinds kort ook begonnen met het schrijven van een blog.
    Zou leuk vinden als je een kijkje wilt nemen en misschien een berichtje achter wilt laten :)

    Mooie combinatie van je kleur nagels met je oorbellen!

    http://fleur-stevens.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Echt een superleuke outfit! Vooral je broek en schoenen zijn leuk, erg goed gecombineerd samen!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hele leuke outfit post!

    xx

    WWW.CATWALKTOCASUAL.BLOGSPOT.COM

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Super leuke oufit, i like the top! Liefs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Onwijs mooie outfit, al ben ik vooral verliefd op de kleur nagellak

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Je ziet er weer super uit!! Ik vind je oorbellen erg mooi en de foto's zijn goed gelukt zeg! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Mooie foto's! En wat vervelend van je buikpijn :(

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Aaah, waauw! Wat staat die nieuwe witte blazer suupermooi bij je broek! Ik vind het sowieso echt heel leuk een witte! xliefss

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een super leuke outfit weer! Ik vind je blazer zo gaaf :)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. wauwh prachtig, leuke outfit meid

    xx

    www.sistersandsisters.com

    BeantwoordenVerwijderen
  36. wat een mooie kleur tregging en wat een leuke foto's! x

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik vind je T-shirt zo leuk he! Wat balen dat je buikpijn kreeg, ik hoop dat het nu minder is. Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Die laatste foto is echt prachtig, Denise! Ik vind je schoenen erg leuk, vooral dat kleurtje. En beterschap meissie, ik hoop dat je buikpijn al een beetje verdwenen is! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Mooie outfit en hele mooie foto's ondanks het miezeren! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Leuke outfit zeg!
    En wat een mooi meisje ben je

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Loving the color of your bottoms <3

    http://bydetails.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hele mooie foto's!!! Herstkleuren zijn zo mooi! En vind je outfit ook heel goed staan!

    xx
    http://blog.nelly.com/soophisticated/

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Mooi gecombineerd zeg en leuke kleur nagellak. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Super die nagellak bij je oorbellen. En je blazer staat je heel mooi. (:

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.