donderdag 4 april 2013

Pancakes

Pfoeiii. Drukte! Ik zou bijna vergeten dat ik dinsdag jarig ben. En dat mijn vader zaterdag jarig is en zondag de familie komt, haha! Maar ja, we gaan maar gewoon door hè? Vandaag heb ik mezelf nog gefilmd in de klas. Hebben jullie ook altijd dat je stem heel anders klinkt op film? (of klink ik gewoon echt zo?) Verder ben ik ook bezig geweest de kinderen toneelstukjes te laten bedenken en hebben we liedjes geoefend. Volgende week hebben ze weeksluiting en ik heb de eindverantwoording.

Afgelopen maandag had ik nog een gesprek met de sportinstructrice. Ze maakte zich zorgen dat ik op maandag en dinsdag zo lang sport. Nu heeft ze er samen met mij een uur afgehaald. Geen fitness meer, alleen de groepslessen houd ik nog. Op donderdag en vrijdag kan ik dan wel gewoon fitnessen. Vanavond ga ik misschien een keer kickfun proberen. Ik vind mezelf niet zo stoer en ik denk dat het ook heel zwaar is, maar ik ga het gewoon proberen!

Op de foto's de pannenkoeken die we afgelopen maandag hebben gegeten. Ik had weer de polderpannenkoek, omdat ik die zo lekker vind!

23 opmerkingen:

  1. Toen ik de foto zag dacht ik eigenlijk dat het een pizza was, haha.

    Veel succes en plezier bij kickfun!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heeeerlijk uit! De dagen gaan inderdaad snel.. ik dacht dat 10 weken stage heeeel lang zou gaan duren, maar ik hoef nu nog maar een weekje, wow!

    En wat leuk dat jij en je vader zo dicht bij elkaar jarig zijn, party!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, ik vind mijn stem ook altijd zo raar klinken in filmpjes! En de pannenkoeken zien er erg lekker uit, vooral die derde, yum! :)

    Liefs, Annabel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's, die pannenkoeken zien er echt héérlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die pannenkoeken zien er echt heel erg lekker uit! Heel veel plezier met het sporten. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik klink ook echt super gek op video, dus je bent niet de enige.

    Wat ziet het eten er heerlijk uit.. en gezond! Ik ga nu spontaan een gebakken eitje maken, heerlijk, echt zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jumjum. Over de film, ik vind mezelf ook verschrikkelijk op film. Ah, zo erg! Maar na een paar keer raak je er wel aan gewend. En zovaak sporten is toch ook hartstikke goed? Misschien wel beter dan 2x heel lang! Alvast een fijn weekend gewenst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jummie! Ziet er lekker uit ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het eten ziet er echt heerlijk uit! Wat leuk dat je bijna jarig bent! Heb je nog wat speciaals gevraagd?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik dacht eerst dat het pizza's waren haha!
    Het ziet er erg lekker uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het lijken net pizza's. Hihi maar nu je zegt dat het pannenkoeken zijn zie ik het. Wat goed dat je je nog steeds zo bezig houdt met sport, daar kan je trots op zijn. Ik hou het gelukkig ook nog steeds vol. Door je shoplog van de action heb ik de gewichtjes ook gehaald en al een aantal keer gebruikt. XX

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hmmm, die pannenkoeken zien er goddelijk uit. <3 Goed zeg dat er een uurtje afgehaald is want je moet zeker aan jezelf denken!
    Veel succes verder met de weeksluiting. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, die pannenkoeken zien er heerlijk uit. Mooie foto's!
    Wat knap trouwens dat je zoveel (zelfs té veel hihi) sport! Dan ben je wel echt heel gemotiveerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat gaaf dat jij de eind verantwoordelijke van de voorstelling van je stage (toch?) Kindjes mag zijn!
    En wat een overheerlijke mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ziet het er heerlijk uit! Vooral die met ei! En ik had al zo'n idee dat je behoorlijk veel sportte haha. Je moet wel een beetje aan jezelf blijven denken! En ik heb het ook altijd, dat mijn stem vre-se-lijk klinkt op film haha! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Als ik mezelf wil opnemen, schrik ik áltijd weer van mijn eigen stem. Het klinkt zo anders! Ik kan niet geloven dat ik écht zo klink, haha. En die pannenkoeken... jummie!!!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is de tijd van het jaar denk ik, iedereen heeft het zo druk! Ik krijg trek als ik naar die pannenkoeken kijk! Xo

    BeantwoordenVerwijderen
  18. haha ik vind dat vreeeeeselijk om mezelf te horen op film.
    Die pannekoeken zien er wel heerlijk uit!
    Je bent wel erg goed bezig zeg met dat sporten! Ik sport totaal niet. Slecht i know haha

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ahh lief dat iemand zich zorgen maakt!! succes met die ene nieuwe kicksport haha!!

    xxxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat lijken echt net pizza's, haha! Lijkt me wel heel lekker :D

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ziet er lekker uit! En je moet inderdaad oppassen met te veel sporten. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heerlijke pannenkoeken, zo serveren wij ze ook op mijn werk. Enjoy!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.