woensdag 28 augustus 2013

Italia: flowers

Ik ga maar weer eens een post vullen met wat Italiaanse kiekjes. Ik heb nog steeds een hele voorraad. De vorige keer liet ik al mijn eet- en drinkfoto's zien en nu zijn de bloemetjes aan de beurt. Ik word echt vrolijk van al die mooie kleuren! Zag het er in Nederland maar zo uit..

Morgen heb ik een intakegesprek via de telefoon met 'SLIM'. Ik hoop dat ik er iets aan zal hebben, want het zou toch wel fijn zijn als ik binnenkort eens aan het werk kan gaan op basisscholen. Verder probeer ik mezelf nuttig te maken door het koken van mijn moeder over te nemen, haha. We hebben trouwens ook een nieuwe blender in huis. Gekregen van mijn oma die er nooit iets mee deed. Ik ga denk ik maar eens wat leuke recepten opzoeken voor lekkere, gezonde smoothies. Fijne dag!

26 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke kleurenboel! Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Italië is zo mooi, geweldig gewoon. Mooie bloemen! Als ik die foto's zie wil ik terug op vakantie haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's! Die laatste twee, echt wauw! Ik vind een smoothie met aardbei, mango, banaan en sinaasappelsap altijd lekker, hihi. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw' mooie foto's!

    xo Liesbeth
    http://aboutfashionliesbeth.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's! Succes morgen met het intakegesprek!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een mooie foto's! Heel veel succes met je intakegesprek, hopelijk kun je iets krijgen!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt prachtige foto's, ik hou vsn bloemen!
    Volgen wij elkaar al?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooie foto's en prachtige bloemen. Ik heb ook net een nieuwe blender gekocht. Ik ben er super blij mee. Misschien heb je wat aan deze site voor smoothies: www.healthyblenderrecipes.com XX

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk zo die bloemenpotten bij de hekken :) ik hoop dat je snel aan de slag kunt in het onderwijs. Ik ben er nu zelf ook voor aan het leren alleen dan voor de middelbare school ipv de pabo. Dit is mijn eerste week en over twee weken heb ik al stage, reuze spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie foto's allemaal! En succes morgen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig! Van mij mag je alle foto's van italie op je blog plaatsen, erg leuk om te zien <3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie foto's. Love it!
    x fashialies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Denise, je maakt echt zo'n mooie foto's. Echt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die oranje bloemen zie je erg veel in Italië op de derde foto, ik ben ook 3 weken geweest en het was erg warm bij ons.. rond de 40 graden maar echt super genoten van het mooie grootte strand!

    zo te zien heb jij ook een erg leuke vakantie gehad!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.