zaterdag 21 september 2013

Outfit

Goeiemorgen! Vanochtend begon ik de dag weer met een lekker rondje hardlopen. Nu zit ik aan mijn ontbijtje onder het genot van de nieuwe cd van Birdy. Vanavond ga ik met vrienden een filmpje kijken en wat ik vandaag overdag ga doen zie ik nog wel. De outfit op de foto's is vrij simpel, maar toch vind ik het een hele fijne combinatie. Grote truien vind ik heerlijk in de herfst! Wat vinden jullie van deze outfit?

Trui - New Yorker, shorts - Primark, schoenen - H&M

Birdy - Light me up

43 opmerkingen:

  1. Wat een leuke combinatie, het staat je leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfit! Je trui ziet er fijn uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een hele leuke outfit ! En wat een mooie foto's weer X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke outfit! Ik heb mijzelf ook maar verstopt in mijn moeders trui, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke outfit! En leuke foto's, vooral die 4e (haha)

    Fijn weekend, Fashialies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke outfit, en wat straal je mooi! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke outfit, ik ben ook echt een liefhebber van oversized truien!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Staat je echt heel leuk! Ik houd echt van die baggy oversized truien, zo heerlijk om in te verstoppen. :) En je shorts zijn echt heel tof! x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie foto's en het broekje is echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke herfstige outfit! Ook een mooie kleur op je nagels!
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige outfit. Je hebt het broekje leuk gecombineerd. I love it. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele leuke outfit! Ik hou ook van sweaters, lekker comfy en makkelijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw prachtige outfit! Die pull ziet er echt heerlijk warm uit :) Mooie schoenen ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je bent echt een hele mooi meid! En ik vind dat alles je eigenlijk wel leuk staat, ook deze outfit is weer super :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele leuke outfit! Veel plezier vanavond met het film kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een mooie trui! mijn korte broeken trek ik nu echt niet meer aan..!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige foto's :) mooi geschoten! Dus een compliment voor de cameraman/vrouw of het statief haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtig meisje ben je ook, en deze foto's zijn zoooo tof! Echt ontzettend mooi ook zo met die achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele leuke outfit je kledingstijl is echt gaaf;)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw, je maakt echt hele gave foto's!
    Nu krijg ik ook weer zin om outfit foto's te maken haha.
    Liefde voor je trui!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heerlijke outfit en leuke foto's! Zijn die schoenen van dit jaar? Want dan heb ik ze ook, ze zijn echt mooi en zitten zo lekker :)

    Hoe is de cd van Birdy?

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had de schoenen vorig jaar al gekocht, maar toevallig zijn ze nu weer te koop! De cd van Birdy is mooi, gewoon dezelfde stijl die ze altijd heeft.

      Verwijderen
  22. Mooie foto's weer. :) Je outfit vind ik echt gaaf, die trui ziet er heerlijk comfy uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oooh, ik wil ook de nieuwe cd van Birdy!! Jaloers, haha. Leuke outfit! Echt een hele toffe combi. Liefs, Luna

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wauw, super leuke combi! lovely

    www.glamorousvision.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie outfit zeg! Wordt je blauwe trui van de new yorker op dit moment verkocht of is hij van vorig jaar?

    Liefs
    Shalane

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige foto's en mooie outfit! Ik blijf je shortje echt geweldig vinden, en hij staat je echt perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuke outfit, die donkere kleur blauw staat je heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. hey! zou je misschien een artikel maken over hoe je mooie lay-outs kan maken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat heb ik al eens uitgelegd :). Op www.imonline.nl/softruches-tutorials staat hoe je een layout kunt maken!

      Verwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.