woensdag 9 oktober 2013

New shoes

Gisteren kreeg ik mijn schoenen van de H&M binnen! Ik bestelde ze op de site met twee kortingscodes, handig :). Ik vind ze erg leuk. Zwarte laarsjes zijn gewoon makkelijk te combineren.

Ook heb ik vandaag en gisteren ingevallen op een basisschool in Almere. Ik ging erheen met de trein. Ik stond voor groep 6. En tijdens het invallen vandaag, werd ik gebeld of ik morgen en overmorgen wil invallen in Lelystad. Eigenlijk had ik keuze uit twee scholen. Allebei groep 4. Dus heb ik er weer twee werkdagen bij! Ik ben blij dat ik tot nu toe best wel vaak word gebeld. 't Is ook wel leerzaam om telkens op een andere school werkzaam te zijn en steeds een andere groep te hebben. Morgenavond heb ik natuurlijk ook nog mijn diploma-uitreiking!

47 opmerkingen:

  1. Die wilde ik ook kopen! Maar toch niet gedaan.. ik vind ze wel super mooi <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke blog!
    en wow wat een gave schoenen!
    liefs! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, hele gave schoenen! Ik vind ze echt geweldig. :) Ben benieuwd hoe je ze gaat combineren. Wat fijn dat je zo vaak kunt invallen. Inderdaad erg leerzaam. Alvast veel plezier bij je diploma-uitreiking!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wauw, die schoenen zijn echt prachtig!
    Wat leuk dat je lekker veel kan invallen (:

    Liefs, Liese
    Cats & Dresses

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn heel mooi! Leuk dat je mag invallen! Wat voor opleiding heb je dan gedaan? Ik doe nu namelijk de PABO :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb ook de pabo gedaan :). Ik krijg morgen mijn diploma!

      Verwijderen
  6. Echt fijn dat je tot nu toe best wel vaak gevraagd word! Succes morgen bij je diploma uitreiking!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik had ze ook besteld, maar ze passen niet, want ik heb een te hoge wreef. Balen, ze zijn zo mooooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke laarsjes ben benieuwd naar een outfit foto:Dx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn zo mooi! Hoeveel heb je ervoor betaald? XO

    p.s. op mijn blog valt €25,- shop tegoed te winnen! klik hier!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze zijn eigenlijk 34,95, maar ik heb er iets meer dan 26 euro voor betaald.

      Verwijderen
  10. Wat een mooie schoenen!

    Liefs Fashialies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke laarsjes! Ik wil ook zwarte laarsjes, haha, inderdaad makkelijk om te combineren..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze wilde ik ook kopen, uiteindelijk toch niet gedaan. Ondertussen al wel spijt, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuke laarsjes, en fijn dat je zoveel kunt werken

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuke laarsjes! Ik vind het jammer dat ik met zulke schoenen niet kan autorijden of er lang op kan lopen. Ze zijn super leuk :) En weer fijn dat je twee werkdagen er bij hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die schoenen zijn echt heel erg leuk!

    http://nathaliexn.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke laarsjes! En wat fijn dat je steeds gevraagd wordt om in te vallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wauw, ze zijn heel erg tof! En wat lekker dat je ze met twee kortingscodes kon bestellen. Ook fijn dat je zo veel werk hebt, leer je inderdaad veel van. Succes daarmee!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ze zijn erg mooi, inderdaad fijn te combineren! Wat fijn dat je zo vaak word gebeld, leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ahh ze zijn echt heel erg leuk! Wat fijn dat je zoveel werk krijgt en steeds een andere school hebt, dat lijkt me inderdaad best wel leerzaam :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zulke leuke laarsjes! Hele fijne avond vanavond!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik vind ze zó gaaf! Heel stoer! Hoeveel kostten ze? Xliefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. € 34,95, maar de met kortingscodes waren ze 26 euro nog wat.

      Verwijderen
  22. Aaaah, die wil ik zo graag! Helaas waren ze niet meer in mijn maat......
    Http://Glamorousvision.blogspot.com

    Glamourvision ♡

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hele gave schoenen! Ik vind het altijd spannend om schoenen op internet te bestellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Waauw, ze zijn heel mooi! Perfect voor de herfst :-)

    ♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Super leuke laarsjes! Ook heel tof dat je zo veel word gebeld :)

    Xo

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wil jij niet altijd dezelfde schoenen als ik kopen! Hahaha, grapje hoor. Ik vind ze ook super! Heb ze ook met kortingscodes besteld, precies hetzelfde!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een super leuke schoenen zeg ! je kan ze inderdaad met veel dingen combineren!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Erg leuk!! Stoer met een chique tintje :)

    X Iris
    bagger013@blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauw heel erg leuk! Helemaal niet H&M-ish! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wauw. Prachtig! Heel erg mooi (:
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.