zaterdag 26 oktober 2013

Outfit

Na vandaag wordt het weer wat kouder en gaat het regenen, dus had ik vandaag nog even de kans om weer wat outfitfoto's te maken. Burgundy blijft nog steeds mijn favoriete herfstkleur en dat is al een paar jaren zo! Ook haalde ik mijn velvet legging weer eens uit de kast; het maakt het net wat specialer. Ik hoop dat jullie een fijn weekend hebben, liefs!

Blouse, cardigan, oorbellen - Primark, velvet legging - Action, schoenen - Van Haren, armband - eBay, ring - Six
Jasmine Thompson - Ain't nobody (luister)

40 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige outfit is dit! Vooral je legging vind ik heel erg gaaf. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je blouse en cardigan zijn echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een mooie outfit! Staat echt super mooi, gaaf die legging ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie outfit! Je schoenen vind ik ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke outfit weer :) Ik vind de oorbellen prachtig en je cardigan is ook erg gaaf, nou ja eigenlijk is gewoon heel je outfit gaaf maar ik wil niet te veel slijmen haha.
    Liefs, Demi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een hele leuke outfit! Ik vind jouw stijl echt geweldig! Hier haal ik altijd superveel inspiratie uit! Je foto's zijn weer heel mooi zoals altijd! Ik houd van de kleur van je cardigan, haha!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je outfit ziet er weer erg leuk uit! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is ook een erg mooie kleur, het staat je ook goed!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie outfit weer! Vooral het kleurtje van je cardigan :)

    xo Liesbeth
    http://aboutfashionliesbeth.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oeh leuk die Ain't nobody! Ik vind die hardstyle versie ook gaaf haha. Fijn weekend. Leuke outfit Denis! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke outfit! Burgundy vind ik ook een super mooie kleur voor de herfst! Ik zoek al heel lang een velvet legging bij de action, maar op de een of andere manier vind ik 'm nooit! Ze hebben nu ook velvet leggings in de online shop van H&M, dus misschien ga ik die maar bestellen! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw super mooie foto's zeg!!! En hele mooie outfit zeg :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig, zoals altijd. Eigenlijk zijn jouw outfits altijd helemaal mijn ding; ik zou het zo zelf aantrekken. Ook weer hele mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, hele mooie foto's!! En leuke outfit :) XX

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige outfit weer, heel mooi blousje!

    Veel liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie outfit weer, heel classy. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die blouse heb ik ook, slim om hem te combineren met een bordeaux rood vestje. Van de week ook maar eens aantrekken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een prachtige outfit! i'm in love with the shoes (L)_(L)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schattige outfit & je ziet er prachtig uit! Mooie lippenstift ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie outfit, je ziet er supermooi uit!

    ♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow, op die eerste foto dacht ik dat het Estelle was, haha! Hele leuke, lekker herfstige outfit :) Ik vind je oorbellen heel gaaf! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie look weer! Die kleur staat je ook heel goed :)

    Xo

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hele mooie outfit en wat een leuke foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke outfit!
    Die kleur van dat vest is echt perfect voor de herfst en winter.


    Love, Lisette

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.