woensdag 19 februari 2014

19 februari

Hello today. Hoe is het met jullie? Met mijn prima in ieder geval. In m'n klasje gaat het lekker. Deze week werken de kinderen vooral veel op eigen niveau en minder uit de methode. En dat is wel eens fijn voor ze! Het digibord doet het na veel kuren nu dan eindelijk! Dus we doen veel galgje en memory op het bord, super leuk. Er is zo veel te vinden! Zo zet ik ook wel eens een time timer op het bord die je zelf kunt instellen; zo kunnen de kinderen zien hoe lang ze moeten werken. Of ik gebruik bijvoorbeeld schrijflijnen voor de schrijfles, handig! Vanmiddag was ik vrij en kocht ik wat afgeprijsde make-upjes bij het Kruidvat en Trekpleister. Ook kocht ik bij de Hema nog wat spulletjes voor in de klas. Nog twee dagen werken en dan is het al vakantie.. aaaah!

18 opmerkingen:

  1. De lipglosses van Essence zijn echt goed, al zijn de matte versies nòg beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat het zo goed gaat! Die nagellak ziet er mooi uit! Wat grappig dat je ook met een time- timer werkt, daar werk ik ook dagelijks mee ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke spulletjes. Ik vind het echt heel leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt in de klas :)

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat alles zo lekker loopt en je klas het zo goed doet!
    Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke make-upjes! Ik moet helaas volgende week ook nog tot de vakantie ...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het zo leuk om te lezen hoe het met je klasje gaat. Ik ben zo blij voor je dat je nu eindelijk een vaste klas hebt. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. die lipgloss van essence , dat zijn echt mooie kleuren! zal je vast goed staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ontzettend leuk dat het zo goed gaat. Nog even en dan heerlijk vakantie inderdaad! Leuke spulletjes heb je gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke aankopen, dat nagellakje ziet er mooi uit! En ik ben jaloers op dat je bijna vakantie hebt, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke aankoopjes! :) Succes met nog twee daagjes werken en geniet van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke aankoopjes!
    Geniet lekker van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke aankoopjes! Fijne vakantie alvast! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.