dinsdag 10 juni 2014

On the roof

Zo, 't lange weekend zit er weer op! Gisteren waren Daphne, Giedo en ik van plan om naar het Veluwestrand te gaan. 's Ochtends was het stralend weer, dus we dachten dat we wel een fijn middagje zouden hebben. Echter, toen we aankwamen was het al bewolkt en het werd alleen maar donkerder! En het ging ook heel hard waaien. Dus na een minuut of 20, besloten we maar te gaan. We hebben toen een filmpje gekeken bij Giedo. Toen de film afgelopen was, zagen we dat de zon weer heel hard scheen. Balen! Maar van de zomer gaan we dit nog wel een keertje herkansen. Gisteren heb ik dus niet meer in de zon gelegen, maar op zondagmiddag deed ik dat wel. Op m'n dak natuurlijk. Onderstaande foto's maakte ik ook op het dak. Hoe vinden jullie ze?

16 opmerkingen:

  1. Mooie foto's. Jammer dat het bewolkt begon te worden. Hier is het prachtig weer geweest ook in de avond. Geen druppeltje regen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo vervelend als de zon tóch wel tevoorschijn komt! Mooie foto's! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vooral die eerste vind ik heel mooi, gaaf effect ook met die 'foutjes' in de foto.
    xx Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie foto's! Mooi bewerkt ook! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw vooral de eerste foto vind ik mooi! Leuk dat je op het dak kan zitten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lijkt me echt heerlijk om op je dak te kunnen zonnen :)

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto's zoals altijd! Ik zou ook wel op het dak willen kunnen zitten, lijkt me heerlijk

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.