zondag 1 maart 2015

# 063 - Instagram - week 9

Wauw, wat een heerlijke week hebben we gehad in Madrid! Het was echt een beetje voorjaar! Het was maar op een dag bewolkt en wat frisser. Op de andere dagen scheen de zon en op zondag en vrijdag kon je makkelijk je jas uitdoen op een terrasje. Het hotel was goed. De ligging kon niet beter, het zat vlak aan de grootste straat van Madrid. En de ontbijtjes, oh oh oh. Wat heb ik daar iedere dag ontzettend van genoten. Het enige minpuntje dat ik kan vinden, waren de bedden. Maar ja, geen enkel bed is zo fijn als je eigen bed. We hebben zo ongeveer alles van Madrid gezien wat er te zien viel. We hebben ontzettend veel gelopen en zijn heel wat metrostations af geweest. Ook hebben mama, Estelle en ik op dinsdag een shopdagje gehouden. Ik heb superveel leuke dingen gekocht, dus daar komt natuurlijk nog een shoplog van. Het vliegen was ook weer tof. Bij de vlucht terug zat ik lekker bij het raam en heb ik genoten van het uitzicht. Ik heb heel veel foto's gemaakt en die zal ik in delen op mijn blog plaatsen. Maar nu eerst wat Instagramfoto's van afgelopen week!


Op onze eerste avond aten we heerlijke noodles bij Wok to Walk. ✗ Cupcakes for breakfast! ✗ Parroquia de San Manuel y San Benito.


En weer een heerlijk ontbijtje. ✗ Mercade de San Miguel. ✗ Yum!


Aaaah. ✗ Dinsdag winkelen in de Gran Vía. ✗ Maar eerst nog weer even ontbijten.


Hele mooie enkellaarsjes gekocht bij Bershka. ✗ En deze leuke top met open schouders bij H&M. ✗ Uitzicht uit papa en mama's hotelkamer.


Churros en een goddelijke piña colada. ✗ De tempel van Debod. ✗ Breakie.


Deze tapas... hemels. ✗ En een superleuk tentje! ✗ Estelle 15 jaar!


Speciaal gemaakte verjaardagstaart. ✗ Minion! ✗ Voor de laatste keer ontbijten..


Bijna landen. ✗ Bij dit metrostation stapten we altijd in. ✗ Plaza de Cibeles.

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke foto's! Ahh, al dat eten <3 Nog gefeliciteerd met Estelle! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb genoten van al je Insta foto's deze week :D Lijkt me een heerlijk weekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waah wat ziet dat er heerlijk uit zeg! Op een terrasje zitten met je jas uit, ontbijten met muffins en een speciaal gemaakte verjaardagstaart klinkt als hemel! Je hebt hopelijk enorm genoten!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's, Madrid is zo tof! Ik zag ook al wat foto's op snapchat, echt leuk om te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend leuke foto's, Madrid lijkt me heel gaaf!
    En nog gefeliciteerd girl <3
    Liefs Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aah, zo gaaf! Ik ben heel benieuwd naar je shoplog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke foto's! Lijkt me een fijne vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, Madrid zag eruit als een fijne week! Wat hebben jullie het daar heerlijk gehad en ooh het weer! Heerlijk lijkt me dat, zo'n zonnetje op je gezicht! Nog gefeliciteerd met je zusje! Wat lijkt ze sprekend op jou zeg! Madrid lijkt me echt heel gaaf!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.