zondag 29 maart 2015

# 066 - Instagram - week 13

Goedemiddag! Weer even een overzichtje van afgelopen week. Het was een rustig weekje. Op woensdagmiddag ging ik met mijn zusje pasfoto's laten maken. 's Avonds zijn we naar het gemeentehuis gegaan om onze paspoorten voor Zuid-Afrika aan te vragen. It's getting real! Zoals ik al zei: mijn week was rustig. Doordeweeks heb ik gewerkt en gesport en dat was het, haha. Op donderdagavond keek ik met mijn vader en broer nog de film Inside Man met Denzel Washington en die was tof. Op zaterdagochtend werd ik gewekt door een zaagmachine. Ik was even vergeten dat er die dag een boom werd gekapt in onze tuin. Ik deed mijn gordijnen open en zag ineens een vent in de boom zitten, haha! Verder heb ik lekker gerelaxt met series kijken en heel veel Soundcloud luisteren. 's Avonds keek ik de film Nightcrawler met Huy. Hij heeft een goede beoordeling, maar ik vond hem een beetje tegenvallen. Anyways, dat was mijn zeer enerverende week. Volgende week heb ik wel héél veel plannen. Kusjes.

Volg me op instagram: denisekoopmans en snapchat: softruches.


Op meester- en juffendag, vorige week woensdag. ✗ Close-up! ✗ Macarons bij Mercado de San Miguel.


Nagellakjes. ✗ OOTD op dinsdag. ✗ Love these!


- ✗ OOTD op woensdag. ✗ -


Paspoort aanvragen voor Zuid-Afrika! ✗ OOTD op donderdag. ✗ -


OOTD op vrijdag. ✗ Juli, 2014. ✗ Dag boom!


Juli, 2013. ✗ -

8 opmerkingen:

  1. Ahhh die macarons! Leuke foto's weer:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah zo tof van Zuid-Afrika, spannend meid!
    En wat lekker die Macarons <3
    Liefs Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke week heb je gehad! Die macarons zien er echt heerlijk uit, krijg er spontaan zin in, haha! Wat gaaf dat jullie naar Zuid-Afrika gaan, wat een toffe reis! Ik ben benieuwd naar de verhalen en foto's straks. Je outfit van juli 2014 vind ik echt heel leuk!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's! Je outfit fotootjes zijn zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je naar Zuid-Afrika op reis gaat, lijkt me heerlijk! Leuke outfits!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaf dat je naar Zuid - Afrika gaat! Ik ben er deze zomer geweest en ik kan het alleen maar aanraden, het is echt een prachtig land :) Vooral de Panorama Route vond ik heel mooi en het Krugerpark is natuurlijk tof om dieren te spotten. Wij zijn toen ook naar Johannesburg geweest, het centrum zelf zal ik niet echt aanraden omdat dat heel gevaarlijk is, maar wij hebben toen een fietstocht door Soweto gedaan en dat was heel indrukwekkend! Oh en Kaapstad lijkt me ook gaaf, maar daar zijn we niet geweest :( We hebben het gecombineerd met Zimbabwe & Swaziland, allebei een stuk minder toeristisch, vooral in Zimbabwe ben je echt een bezienswaardigheid haha. Ik hoop dat je hier wat aan hebt en ik ben benieuwd waar je allemaal heengaat :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.