dinsdag 26 mei 2015

Outfit

Toen we afgelopen zaterdag in Haarlem waren, kwamen we zó'n mooi straatje tegen, dat het erom vroeg om daar wat outfitfoto's te maken. Had ik altijd maar zo'n mooie achtergrond voor mijn foto's, haha. De dag begon met bewolking, maar toch trok ik mijn maxiskirt uit de kast. Ik had hem een paar maanden geleden in Nijmegen gekocht en ik had hem nog niet eens aangehad! Tijd om daar verandering in te brengen. De schoenen waren meer voor het gemak die dag dan voor de mooiheid, maar dat maakt niet zoveel uit. Het blouseje kocht mijn moeder een keer voor me. Hij is zo lekker fleurig en valt eigenlijk met alles te combineren. Wat vind je van mijn outfit en van de foto's?

Maxiskirt, ringen - Primark / blouse - onbekend / schoenen - geleend van mama

Maroon 5 - This summer's gonna hurt like a motherf*cker (luister)

16 opmerkingen:

  1. Wauw! Wat een mooie foto's! Ik vind je outfit heel mooi gecombineerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik herken dit straatje meteen, echt zo'n mooi straatje! Wat kan jij die rok goed hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk straatje inderdaad! Ik vind de maxi rok erg leuk, staat je goed ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wauw geweldige outfit weer! Zo leuk al die verschillende ringen bij elkaar! Ik vind jouw outfits altijd zo leuk, heb letterlijk nog nooit een mindere outfit gezien van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heeele leuke outfit! Toffe locatie ook. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zoals ik al in een van je vorige berichten zei, een heel leuk blouseje! Staat je mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. toffe outfit heel zomers en leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke outfit! Je rok is echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oeh leuke outfit, maxiskirts staan je zo leuk! Dat blousje is ook lekker vrolijk!
    Vind je dat liedje trouwens leuk? Ik vind het eerlijk gezegd nogal tegenvallen van Maroon 5... Maar ja, smaken verschillen haha.
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is inderdaad even wennen het nummer, heel anders. Maar nu vind ik 'm wel catchy!

      Verwijderen
  10. Hele leuke outfit! En leuk liedje onder je post haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke outfit! Echt een combinatie die ik zelf niet had bedacht!

    -X-

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.