zondag 14 juni 2015

# 077 - Instagram - week 24

Omdat ik gisteren geen tijd had, hebben jullie vandaag nog mijn Instagramfoto's van afgelopen week tegoed. Ik had een heel fijne week, met name omdat ik op donderdag en vrijdag vrij was en het toen goddelijk weer was. Ik heb die dagen super lekker in de zon gelegen en ben weer wat tintjes bijgekleurd. Met sporten was ik lekker gevarieerd bezig: ik deed GRIT Strength, Body Pump, hardlopen, Kickfun en cardio. Kickfun deed ik twee jaar geleden voor het laatst. Ik deed het toen een maandje, maar kreeg toen last van mijn knie. Wel leuk om het nu weer eens gedaan te hebben. Op vrijdagmiddag ging ik met mama, Estelle en een vriendin van mijn moeder naar het Kabouterbos. Gewoon om lekker buiten op het terras te zitten en lekkere dingetjes te eten. Op zaterdag ging ik naar Huy. We zijn naar de Ikea geweest. Een portie Zweedse gehaktballetjes, appelmuffin en softijsje later gingen we de deur weer uit, haha. 's Avonds hadden we enorm lekker Thais eten besteld en keken we de film The November Man. En nu weer een weekje hard aan het werk. Hoeveel weken nog tot jij vakantie hebt?


- ✗ Favoriete lip balms. ✗ Drankjes met Giedo en Daphne.


OOTD op maandag. ✗ Nieuwe nagellakjes. ✗ -


OOTD op dinsdag. ✗ Denise houdt van ijs. ✗ OOTD op woensdag.


Pisa, juli 2014. ✗ Vrij. ✗ Vlechtjes.


Gek op flash tattoos. ✗ OOTD op vrijdag. ✗ Aardbei.


Love this. ✗ En genieten! ✗ Outfit van donderdag.


- ✗ Details. ✗ Héérlijk Thais eten.

1 opmerking:

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.