zaterdag 13 juni 2015

Outfit

Morning! Hmm, volgens mij heb ik echt geluk gehad met mijn dagen vrij op donderdag en vrijdag, als ik het weer nu zo zie. In ieder geval is het niet koud. Op donderdagochtend maakte ik outfitfoto's op een fijn plekje in het bos. Zo'n wandelpaadje waar, op twee vrouwen met hondjes na, niemand langskwam. Ik vind het altijd mooi, zoveel bokeh op de achtergrond. Het broekje kocht ik een tijdje geleden in Antwerpen en ik vind hem zo ontzettend leuk. En stiekem ook veel comfortabeler dan al die strakke denim shorts. Zoals je merkt ben ik ook fan van de flash tattoos, dus ik heb gister maar weer wat nieuwe besteld op eBay. Vandaag ga ik met Huy naar de Ikea. Het is de tweede keer in mijn 23-jarige leventje dat ik daar kom. Bijna niet voor te stellen voor sommigen misschien, haha! Fijn weekend allemaal.

Top, ringen, schoenen - Primark / shorts - Forever 21

15 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk shortje!
    Ik draag inderdaad ook eigenlijk alleen maar strakke spijker shorts, ook maar eens kijken voor zulke broekjes :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw leuke outfit! Zo'n shortje zit inderdaad super comfi :) Mooie foto's heb je gemaakt. Fijn weekend! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat mooi zeg! Je nagels kleuren ook zo mooi bij je shorts, supergaaf<3
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat broekje is zo lief! Wat grappig dat je nog nooit in de IKEA bent geweest haha, ik vond dat vroeger altijd echt zo'n 'dagje uit'.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben je toch prachtig!
    En je short is echt geweldig leuk <3
    Liefs Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bent zo leuk Denise :D ik vind de shorts echt geweldig. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat shortje is echt te schattig, love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie outfit!!! Groet Edwin www.foto-edwin.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.