zondag 23 augustus 2015

# 085 - Instagram - week 34

Hoi! Afgelopen week was mijn allereerste werkweek in groep 6. En het was fijn, echt een goede week. Ik zat eigenlijk gelijk wel weer in het ritme. We sloten de week af met stap voor stap minions tekenen, super leuk. Ik sportte vier keer deze week, en ook dat was erg fijn. De GRIT Strength van dit moment vind ik echt heerlijk om te doen. Op woensdag kreeg ik trouwens mijn nieuwe TRIANGL bikini binnen. Zoals je misschien weet, kreeg ik een paar maanden geleden een bikini van TRIANGL. Ik was er heel blij mee, maar ik had hem na de vakantie in de wastafel met water gelegd om hem uit te spoelen. Het topje heeft toen gevlekt op het broekje. Ik stuurde er een mailtje over en kreeg snel daarna een antwoord terug. Ik kreeg een nieuwe opgestuurd! Gewoon weer precies dezelfde. Gisteren ging ik naar Huy in Zwolle. We hebben outfitfoto's gemaakt en hebben lekker in een parkje gelegen met onze boeken. 's Avonds bestelden we weer Thais eten. Oh, wat was dat weer goddelijk, haha. En we keken de film Ex Machine. Mooie film, ik vind het een aanrader! Vandaag is mijn mama 51 jaar geworden. En verder ga ik lekker uitrusten, want ik ben toch best moe. Ik hoop dat aanstaande week weer zo fijn wordt als afgelopen week!


Aapie. ✗ Mijn klaslokaaltje. ✗ OOTD op maandag.

Krookie. ✗ Lekker kladderen op het digibord. ✗ OOTD op dinsdag.

Zuid-Afrika. ✗ - ✗ OOTD op woensdag.

Townships in Knysna. ✗ Nieuwe TRIANGL. ✗ OOTD op donderdag.

Lezen in de klas. ✗ This kid. ✗ OOTD op vrijdag.

Verjaardagskaart maken. ✗ Minions tekenen met de kinderen. ✗ Havermout breakfast!

Zwolle. ✗ Parkje. ✗ Thais eten, yummie!

1 opmerking:

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.